facebook_img

PROTECTIA DATELOR

Politica de confidențialitate

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității explică ce fel de date cu caracter personal colectează IBB IT SYSTEM și modul în care utilizăm aceste date.

IBB IT SYSTEM SRL oferă o gamă largă de produse si servicii specifice din domeniul IT, care sunt prezentate online, prin intermediul magazinului web de la adresa: www.ibbit.ro

Datele noastre de identificare sunt urmatoarele:

IBB IT SYSTEM SRL
Adresă: Strada Vasile Grecu, Nr. 7, Municipiul Suceava, Județul Suceava, 720036
E-Mail: info@ibbit.ro

Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email dpo@ibbit.ro.

1.Ce sunt datele cu caracter personal?

 „Date cu caracter personal” sunt orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila (denumita in continuare „persoana vizata”). Este considerata a fi o „persoana fizica identificabila” o persoana fizica ce poate fi identificata, in mod direct sau indirect, in special prin referire la un identificator, precum un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la mai multe elemente specifice, proprii identitatii. sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Vizitatorii site-ului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să îți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde le păstram, pentru cat timp și cine are acces la ele . Este dreptul tau sa ne ceri, oricand doresti, sa iti punem la dispozitie informatiile pe care le detinem despre tine. De asemenea, este dreptul tau sa modifici sau sa stergi aceste date.

Pentru aceste cereri, dar si pentru informatii suplimentare, reprezentantul nostru DPO iti sta cu placere la dispozitie.

2.Ce date cu caracter personal colectăm?

Cu ocazia vizitarii website-ului nostru, in functie de serviciul pentru care optezi, pot fi necesare informatii precum cele referitoare la nume, prenume, adresa, telefon, adresa de email. CNP-urile vor fi colectate doar in cazul necesitarii emiterii de facturi persoanelor fizice.

Noi colectăm aceste date cu caracter personal pentru a opera eficient și pentru a-ți furniza un serviciu profesional de achizitii online.

Vom avea nevoie de datele tale cu caracter personal, atunci cand:

  • creezi un cont pe site,
  • adaugi un comentariu la un produs expus pe site-ul nostru,
  • adaugi un comentariu pe blogul nostru,
  • te abonezi la newsletter,
  • plasezi o comandă,
  • aplici pentru o carieră în compania noastra.

…sau ne furnizezi indirect datele tale de identificare prin adresa ta de IP. Dorim insa sa iti subliniem ca aceasta nu este folosita pentru a te identifica. Reprezentantul nostru DPO iti sta la dispozitie pentru mai multe intrebari.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcție de interacțiunile pe care le ai cu site-ul nostru, sunt următoarele:

1.Date furnizate în vederea stabilirii unui contact:

  • adresa ta de email – în cazul în care creezi un cont nou, pentru comunicare și validarea contului
  • nume și prenume – pentru identificare
  • parolă – pentru a securiza contul tău

2.Datele furnizate în momentul plasării unei comenzi, pe care ni le oferi voluntar:

  • numele și prenumele tău,
  • adresa de e-mail,
  • adresa poștală de livrare a produselor comandate,
  • adresa de facturare,
  • numărul de telefon.

Toate datele anterior mentionate vor fi folosite DOAR in vederea:

  • emiterii facturii conform legislației în vigoare, Codul Fiscal

sau

  • livrararii comenzii plasate, prin intermediul companiei partenere, care asigură serviciul de livrare a produselor comandate pe site-ul nostru.

Datele cu caracter personal pe care noi le transmitem către firma de curierat sunt următoarele:

  • numele și prenumele,
  • adresa de livrare a produselor/serviciilor comandate,
  • numărul de telefon.

Vor fi păstrate de către curieri acele date care sunt necesare pentru îndeplinirea temeiului legal ce rezultă din Codul fiscal cu privire la facturare.

Datele pe care ni le transmiți în momentul în care adaugi un comentariu la produsele noastre de pe site:

  • numele
  • adresa de email

sunt necesare pentru a putea să îți răspundem comentariului tău, respectiv pentru a fi notificat in momentul in care alți vizitatori ai site-ului vor reactiona la acesta

Date transmise involuntar, atunci cand interactionezi cu websitul nostru:

  • Adresa IP- dupa cum am mentionat mai sus, in timpul sensiunilor tale, ne furnizezi in mod indirect adresa ta IP.

Optimizam continutul si structura paginii web in functie de activitatea de navigare si modul în care ai interacționat cu site-ul nostru. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare. Iti vom cere insa intotdeauna consimtamantul

  • Credentialele – colectăm parolele și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului dumneavoastra de pe nostru web, desigur doar cu acordul tau
  • Datele despre plăți – colectăm atat datele necesare pentru procesarea platilor in cazul achiziților online sau in cazul contractarii servicilor noastre, cat si numărul instrumentului de plată (de exemplu, numărul unui card de credit) și codul de securitate asociat cu instrumentul dvs. de plată. Pentru alte informatii, reprezentantul nostru DPO va sta cu placere la dispozitie.
  • Colectăm informațiile pe care ni le furnizezi in conținutul mesajelor trimise,cum ar fi feedback-ul sau recenziile produselor pe care le scrii sau întrebări și informații pe care le transmiti serviciului de asistență clienți.

Datele pe care le colectam prin intermediul serviciului nostru de Call Center

  • Prin intermediul solicitarii serviciului nostru de Call-Center, conversatiile prin telefon sau sesiunile de chat cu agentii nostrii pot fi monitorizate sau inregistrate. Acest lucru va avea loc doar dupa ce te informam si iti vom cere acordul.

De asemenea, folosim datele tale pentru remarketing și pentru profilare pentru a putea să îți oferim cea mai bună experiență de navigare pe un site de e-commerce.

IBB IT SYSTEM SRL nu colecteaza nici un fel de date cu caracter sensibil, asa cum acestea sunt prevazute si definite de Regulamentul general privind protectia datelor cu caracter personal. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza colectarea si prelucrarea datelor a persoanelor minore care nu au implinit varsta de 16 ani.

3.Cate este temeiul legal pentru prelucrarea acestor date?

  • Datele precum nume, prenume, telefon, adresa de email – adica acele date pe care le transmiti voluntar prin plasarea unei comenzi, sunt supuse regimului juridic prevazut de art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016, adica temeiului legal de a face demersuri la cererea persoanei viyate inainte de incheierea unui contract.

Toate aceste date sunt folosite pentru a-ți emite factura fiscală.

  • În privința datelor pe care ni le oferi voluntar prin postarea unui comentariu unui produs din magazinul online, temeiul prelucrării este obligația noastră legală de a sprijini exercitarea dreptului de informare, dar și interesul nostru legitim de a oferi clientilor nostrii transparență și informare.

Consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau în caz de interes legitim.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea lui, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.

În ceea ce privește monitorizarea video de la sediul nostru, temeiul legal este paza perimetrului conform Legii nr. 333/2002 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată 2017 – Normă de Aplicare Anexa 2 art. 1 lit. e.

De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajații noștri, în vederea derulării Contractului de muncă.

4.Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale?

Ai dreptul de a alege datele personale pe care doresti sa ni le comunici. De asemenea, ai dreptul de a le modifica, de a le sterge sau de a refuza sa le comunici. Pentru mai multe informatii, reprezentantul nostru DPO iti sta cu placere la dispozitie.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești ( de exemplu prin adăugarea unui comentariu la un produs sau prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).

Numele și prenumele

Cum îți folosim numele și prenumele?

De ce?

Ca să îți putem expedia coletele.

Este necesar ca tu să ne furnizezi anumite date personale pentru a ne putea onora contractul pe care îl încheiem în momentul în care plasezi o comandă. Nu avem cum să expediem coletele/produsele dacă nu îți solicităm și nu folosim numele și datele tale de contact.

Pentru a te anunța care e statusul comenzii tale îți putem trimite mailuri, sms-uri sau notificări.

Trebuie să facem asta pentru a te putea anunța care e statusul comenzii tale.

Pentru a-ți putea oferi informații despre anumite produse/servicii noi sau revenite în stoc.

Îți trimtem aceste mailuri doar dacă te abonezi la newsletterul IBB IT SYSTEM.

Pentru a detecta și pentru a preveni fraude

Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alți utilizatori, e necesar să îți trimitem mailuri pentru a-ți confirma identitatea.

Pentru a-ți arata reclame personalizate pe alte site-uri

Ca sa poti vedea ultimele produse aparute sau pentru a-ti prezenta oferte pentru produsele care te intereseaza/pe care le-ai vizitat anterior.

Pentru a putea afla ce produse iți plac

Pentru a fi siguri ca iti oferim o experienta personalizata cat mai placuta si ca iti dam informatii doar despre produsele care te intereseaza.

Asistență pentru clienți

Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență ( detalii ) fie direct, prin call center.

Toate datele colectate sunt folosite cu scopul de a facilita comunicarea cu tine, desigur, prin acordul tau.

De exemplu, te putem contacta prin telefon, prin e-mail sau prin alte mijloace de comunicare pentru a te informa când se termină un abonament, pentru a discuta despre contul de licențiere, pentru a te anunța când sunt disponibile actualizări de securitate, pentru a-ti aminti despre articolele rămase în coșul virtual de cumpărături, pentru a te informa sau a te întreba despre o cerere de service, pentru a te invita să participați la un studiu sau pentru a te informa că sunt necesare acțiuni pentru a-ti păstra contul activ.

Pentru frauda si prevenție – Pentru a evita eventualele fraude avem nevoie de aceaste informație de la tine:

  • Date legate de cardul tău

Cum folosim datele legate de cardul tău?

De ce?

Avem nevoie de numele titularului, numărul cardului, codul CVV și data expirării pentru a procesa plățile cu cardul.

Aceste date sunt necesare pentru procesarea plății și pentru finalizarea comenzii.

Prevenirea și detecția fraudelor

Pentru a preveni sau a detecta fraudele care te vizează pe tine sau care vizează siteul IBB IT SYSTEM – aceste date ne sunt necesare.

  • Contul IBAN

Cum folosim codul IBAN?

De ce?

Îți putem solicita codul IBAN în caz că vrei să returnezi sau să schimbi un produs.

Pentru a putea achita suma pe care o datorăm în caz de retur sau schimb de produse.

  • Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu tine

Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, chat sau social media.

Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine?

De ce?

Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport.

Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport al IBB IT SYSTEM.

Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite.

Astfel încât, în momentul în care te contactează, o să aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și îți va putea oferi servicii personalizate/de calitate.

  • Istoricul comenzilor și produsele adăugate în coș

Ce ai cumpărat și ce ai salvat în coș sau în lista de dorințe (wishlist) pentru mai târziu.

Cum folosim istoricul cumpărăturilor și al produselor salvate în coș?

De ce?

Îți prezentăm și vindem produse

Trebuie să salvăm aceste produse în coș pentru a putea duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine. Dacă nu poți adăuga produse în coș, nu poți cumpăra de pe IBB IT SYSTEM.

Iți oferim suport tehnic și procesam retururi.

Trebuie să salvăm produsele adăugate comandate pentru a putea duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine.

Aflăm ce produse prezintă interes pentru tine și pentru alți utilizatori.

Pentru a ne asigura că îți oferim produse de interes, de care ai nevoie.

  • Informații despre telefon, laptop sau tableta și despre cum folosești site-ul sau aplicațiile de mobil IBB IT SYSTEM

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe site-ul său în aplicația IBB IT SYSTEM, inclusiv adresa IP, tipul dispozitivului și, la alegere, date despre locația ta. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești site-ul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul său tableta ta și despre cum folosești siteul și aplicațiile IBB IT SYSTEM?

De ce?

Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău.

Îți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibilă.

Protejam

Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului www.ibbit.ro. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.

  • Informații din conturile tale personale pe care le conectezi de pe site-ul IBB IT SYSTEM

Modul în care procesam datele tale în momentul în care te conectezi cu contul de Facebook sau Google:

Cum folosim informațiile din conturile pe care le conectezi la IBB IT SYSTEM?

De ce?

Pentru a-ți da posibilitatea să intri ușor în contul de pe siteul www.ibbit.ro, fără a-ți crea un cont nou.

Îmbunătățim experiența de cumparare pe site-ul www.ibbit.ro.

Pentru a-ți oferi recomandări de produse

Ca să afli detalii specifice despre produsele care te interesează.

Răspunsurile tale la studii, concursuri sau promoții (dacă este cazul si doar cu acordul tau)

Cum folosim răspunsurile tale studii, concursuri sau promoții?

De ce?

Pentru desfășurarea studiilor, concursurilor sau a promoțiilor.

Trebuie să facem asta pentru buna desfășurare a contractului. Dacă nu putem folosi datele introduse, nu ai cum să participi.

Nu ești obligat/a să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, shoping-ul online poate sa iti fie restrans, iar experiența ta pe site-ul IBB IT SYSTEM poate fi influențată negativ. Alegerea îți aparține și îți respectăm decizia.

5.Perioada de retenție si locul stocarii.

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 24 de luni de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi. 
In cazul in care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

Toate datele transmise sunt salvate pe serverele aflate la sediul nostru si nu sunt transmise altor tari terte.

Accesul la aceste date este restrictionat, fiind permis doar persoanelor calificate si delegate cu prelucrarea acestora. Pentru alte informatii, reprezentantul nostru DPO iti sta cu placere la dispozitie.

6.Cu cine partajăm datele cu caracter personal

Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.

Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:

  • Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare sau care trimit e-mailuri în numele nostru.

….aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.

….aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

  • În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.
  • Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tau sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau a va livra un produs pe care l-ai comandat.

7.Ce drepturi ai ca persoană vizată?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („Carta”) și articolul 16 alineatul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevă̆d dreptul orică̆rei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
– dreptul la informare și acces;
– dreptul de intervenție asupra datelor;
– dreptul la rectificare;
– dreptul la ștergerea datelor;
– dreptul la restricționarea prelucrarii;
– dreptul la portabilitatea datelor;
– dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
– dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Puteți să vizualizați, să editați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal din contul de www.ibbit.ro sau prin solicitare trimisa pe email la dpo@ibbit.ro

De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către IBB IT SYSTEM SRL a datelor dvs.

8.Politica de cookies

Module cookie și tehnologii similare:

IBB IT SYSTEM SRL folosește modulele cookie (mici fișiere text plasate pe dispozitivul dvs.) și tehnologiile similare pentru a furniza site-ul web și serviciile noastre online și pentru a ajuta la colectarea datelor.

Textul unui modul cookie este format adeseori dintr-un șir de numere și litere care vă identifică în mod unic computerul, dar poate conține și alte informații.

IBB IT SYSTEM SRL folosește modulele cookie și tehnologiile similare în mai multe scopuri, în funcție de produs.

9.Cum ne poți contacta

Dacă ai nevoie de orice informații legate de site-ul, produsele sau serviciile IBB IT SYSTEM ne poți contacta la adresa info@ibbit.ro.

Dacă:

– vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină,

– vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine,

– vrei să îți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus,

sau dacă ai o plângere la adresa noastră, te rugăm să ne scrii la adresa de email dpo@ibbit.ro sau pe info@ibbit.ro sau la numărul de telefon 0330 226 640 (număr cu tarif normal).